Uputstvo za kreiranje naloga na Magicmotorsport helpdesk portalu, registraciju Flex uređaja i instalaciju Flex aplikacije na računar

Čestitamo na kupovini najboljeg mehatroničkog uređaja na tržištu!

Kao i svi drugi vrhunski uređaji, koji pored fenomenalnih performansi pružaju i stalnu nadogradnju i poboljšanja, Flex uređaj mora biti registrovan na vaš nalog na Magicmotorsport Helpdesk portalu. Ovaj obavezni korak je potreban jer Vi, kao korisnik, plaćate godišnju pretplatu u koju je uključena i doživotna garancija na uređaj. Doživotna garancija na uređaj vam omogućava zamenu neispravnog uređaja u svakom trenutku (uslov za doživotnu garanciju je plaćena godišnja pretplata.

KORACI PRE POČETKA RADA SA FLEX-om:

KREIRANJE KORISNIČKOG NALOGA NA MMS HELPDESK PORTALU

Da bi smo kreirali korisnički nalog na Magicmotorsport Help desk portalu, potrebno je u pretraživaču otvoriti stranicu https://mms.care i potražiti dugme SIGNUP.

Klikom na dugme SIGNUP otvara nam se forma za registraciju novog korisnika.

Potrebno je uneti sledeće podatke:

KORAK 1: PODACI ZA PRIJAVU

Prva stranica za unos podataka o nalogu na Magicmotorsport helpdesk portalu

Name: Potrebno je uneti ime i prezime korisnika
Username: Uneti korisničko ime koje će se koristiti
Email: Uneti e-mail adresu na koju će Flex biti registrovan

Password: Lozinka koju ćete koristiti za pristup vašem MMS Help desk nalogu.
Password confirmation: Još jednom unesite istu lozinku kako potvrdu.
Nakon unosa svih podataka kliknite na dugme CONTINUE.

KORAK 2: PODACI O DRŽAVI I TIPU NALOGA

Podaci o zemlji MMS registracija

Na stranici Country potrebno je uneti sledeće podatke:

Business: Ako registrujete nalog na kompaniju, štiklirajte ovo polje. u suprotnom, ostavite ga prazno.Choose your country: Iz padajućeg menija izaberite zemlju odakle se registrujete.

Nakon unosa svih podataka, kliknite na dugme CONTINUE za nastavak registracije ili na dugme BACKako želite da se vratite na prethodnu stranicu sa podacima.

KORAK 3: DETALJI O KORISNIKU

Treća stranica za unos podataka (Details) sadrži sve kontakt informacije korisnika, koje su potrebne radi eventualnog direktnog kontaktiranja ili slanja zamenskih uređaja, izdavanja predračuna i računa za korisnika i slično. 

Zbog svih gore navedenih slučajeva, treba da unesemo sledeće podatke (polja obeležena zvezdicom * su obavezna):

Ako ste u prethodnom koraku označili polje Business, prvo polje za unos je Company name – potrebno je uneti naziv kompanije na koju se otvara nalog.

First name: Unesite svoje puno ime

Last name: Unesite prezime

Address: Unesite ulicu i broj, kao i ostale podatke o adresi vašeg biznisa.

Postal code: Unesite poštanski broj mesta u kome se nalazi vaš biznisCity: Unesite mesto

Phone #1: Unesite kontakt telefon sa internacionalnim prefiksom

Phone #2: U koliko imate još neki kontakt telefon, unesite ga u ovo polje

Mobile communicator: Još uvek nije u upotrebi pa nije obavezno polje za popunjavanje.

Nakon unosa svih podataka, kliknite na dugme CONTINUE za nastavak registracije ili na dugme BACK ako želite da se vratite na prethodnu stranicu sa podacima.

KORAK 4: FINANSIJSKI PODACI

Finance stranica od korisnika zahteva unos podataka vezanih za finansije i fakturisanje, pa način popunjavanja zavisi da li ste u koraku 2 izabrali Business ili ne.

Ako podatke unosite kao fizičko lice, u polje Fiscal code treba da unesete broj lične karte ili pasoša, odnosno bilo kog dokumenta pogodnog za identifikaciju.

Poslovni korisnici su u obavezi da unesu poreski broj (Tax Code) i poreski identifikacioni broj (Fiscal code)

Obratite pažnju da sistem stranice prati podatak koji ste uneli na stranici 2 i na osnovu njega proverava da li ste uneli dovoljan broj karaktera za navedeno polje.

Nakon unosa svih podataka, kliknite na dugme CONTINUE za nastavak registracije ili na dugme BACK ako želite da se vratite na prethodnu stranicu sa podacima.

KORAK 5: POTVRDA PODATAKA

Poslednji korak u kreiranju korisničkog naloga je provera unetih podataka.

Na stranici Confirm prikazani su svi podaci koje smo do sada uneli.

Ako negde primetite grešku u unetim podacima, vratite se na izmenu tog polja klikom na BACK.

Proverite unete podatke i ako je sve u redu, kliknite na dugme SIGN UP.

 

KORAK 6: PRIJAVA U MMS HELP DESK PORTAL

Nako što ste uspešno aktivirali vaš nalog, otvoriće se stranica za prijavu na MMS Help desk portal.

Potrebno je uneti e-mail adresu i lozinku, koji su uneti prilikom kreiranja naloga i kliknuti na SIGN IN..

Po uspešnoj prijavi na Help desk portal, morate izabrati koje vrste notifikacija želite da primate od Magicmotorsport-a. Izaberite vrstu obaveštenja (predlažemo da omogućite sva obaveštenja) i potvrdite sa SAVE. Takođe, potrebno je da prihvatite pravila i uslove koriščenja tako što ćete označiti kvadratić ACCEPT i kliknuti na SAVE.

Nakon ovih koraka se otvara početni ekran portala i aktivira se kratak vodič, koji će vas uputiti u osnovne funkcionalnosti portala. Vodić možete ispratiti radi informisanja, a možete ga i preskočiti.

 

Ovim smo završili kreiranje naloga na Magicmotorsport Help desk portalu i možemo preći na registraciju Flex i FlexBox uređaja. 

AKTIVACIJA FLEX I FLEXBOX UREĐAJA

Zašto aktiviramo Flex i FlexBox uređaj?

Da bi korisnik mogao nesmetano da radi, potrebno je registrovati Flex i FlexBox na njegovom nalogu. Pošto Flex uređaji rade po sistemu master i slave korisnika, potrebno je povezati serijski broj uređaja sa korisničkim nalogom. Naravno, tu je i pitanje vlasništva nad uređajima – uz redovno plaćanje godišnje pretplate, Flex i FlexBox uređaj imaju doživotnu garanciju. U slučajevima neovlašćenog otuđivanja opreme ovi podaci služe za utvrđivanje vlasništva pred nadležnim organima.

Da bi ste registrovali Flex i FlexBox uređaj na svoj nalog, prvo vam je potreban MMS Help desk nalog (što smo uradili u prethodnom poglavlju).

Procedura za registraciju i aktivaciju je sledeća:

Aktivacija Flex i FlexBox 1

Nakon prijave na vaš MMS Help desk nalog, kroz sve korake rada će biti prisutan glavni meni, u levom delu ekrana. 

Pomoću njega vršite kompletnu navigaciju kroz sve dostupne module podrške, između kojih se nalazi opcije za direktnu komunikaciju sa tehničkom podrškom,  pregled vašeg naloga i aktivacija proizvoda i usluga. 

Da bi smo aktivirali Flex i FlexBox uređaj u glavnom meniju, pri dnu, potrebno je kliknuti na Settings, kako bi se razvili svi podmeniji, a onda kliknuti na Products activation.

 

Aktivacija Flex i FlexBox 2

Pošto još uvek nema aktivnih uređaja i usluga, popis aktiviranih proizvoda je prazan.

Da bi smo počeli aktivaciju, moramo kliknuti na zeleno dugme Activate new product.

Aktivacija Flex i FlexBox 1

Nakon prijave na vaš MMS Help desk nalog, kroz sve korake rada će biti prisutan glavni meni, u levom delu ekrana. 

Pomoću njega vršite kompletnu navigaciju kroz sve dostupne module podrške, između kojih se nalazi opcije za direktnu komunikaciju sa tehničkom podrškom,  pregled vašeg naloga i aktivacija proizvoda i usluga. 

Da bi smo aktivirali Flex i FlexBox uređaj u glavnom meniju, pri dnu, potrebno je kliknuti na Settings, kako bi se razvili svi podmeniji, a onda kliknuti na Products activation.

 

INSTALACIJA FLEX APLIKACIJE NA RAČUNAR

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Nakon prijave na vaš MMS Help desk nalog, kroz sve korake rada će biti prisutan glavni meni, u levom delu ekrana. 

Pomoću njega vršite kompletnu navigaciju kroz sve dostupne module podrške, između kojih se nalazi opcije za direktnu komunikaciju sa tehničkom podrškom,  pregled vašeg naloga i aktivacija proizvoda i usluga. 

Da bi smo aktivirali Flex i FlexBox uređaj u glavnom meniju, pri dnu, potrebno je kliknuti na Settings, kako bi se razvili svi podmeniji, a onda kliknuti na Products activation.